Usch ..

Är så himla besviken, verkligen besviken, kan inte förstå hur man
kan göra så här och sen ge sånna svar som anledningar ?! hmm ^o)
Men jag förstår (dig) lite oxå, men faktiskt inte fullt ut, för så mkt du sagt du hatat
-den- till mer än mig och sen helt plötsligt bli bästa vän med -den- , gah ja förstår inte,
inte efter allt du vet ja gått igenom ! Men som sagt de blir ju förändringar på allt
nu, finns liksom inte så mkt mer vi kan säga till varandra längre, du ha tagit en sida,
och du borde förstått att de skulle bli så här, och värst av allt var att du inte ens kunde
berätta de själv igår :S men men .. nu e de ju som de e !

Hur som helst, bortsett ifrån de där, så hade jag sjukt mysigt igår, tillsammans med
johan och pappa =) Kevin var glad och snäll hela resan ner, vi gjorde även ett stop i värnamo och
hälsade på min gamla skola, dock surt att varända lärare hade gått hem för dagen :O
men fick ju träffa lilla nathalie iaf :D Sötunge !!
Åt lassagne hos mamma med, mumsit.
Och idag ska jag ba va hemma med kevinen hos petra, hon ska ut som vanligt :D
haha. och Johan kommer förbi en stund och håller oss sällskap, SÖTASTE, så himla
snällt =)

18 dagar kvar till min födelsedag :D mo haha, inte för ja e den som räknar *-) haha

pus shej

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

350:- för nagelförlängning :)

2009-05-17 @ 11:36:37
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0