Nu så =)

Helgen har varit kanon bra =) dock fick man en väldigt
stor besvikelse över vissa man känner men nu vet man
ju vart dom står så på ett sätt var de ju bara bra ! hihi

Dopet i lördags gick kanon bra, kevin skötte sig väldigt
bra, skrek ingenting alls, eller var jobbig efteråt, de va himla skönt.
Och ett stort tack till alla fina presenter =)
Sen efter dopet så åkte jag hem till petra, lånat hennes lägenhet
tills idag, haft sjukt mysit och kul =)
Idag när jag kom hem så har kevin vatt arg konstant, och jag
förstår honom, de är jag med !!!
fredags var jag och kollade på en trea på kanalgatan 19,
över pizzeria rhodos, sjukt fin, utsikt över vättern lite med :P goott
snack, väntar på svar ifrån hsb om jag får den. Hon som hade den nu
ville att jag å kevin skule bo där iaf och skickade mina uppgifter till
hsb =) bra unge man har. han kan skärma vem som helst :d

jaojao, skriver mer sen..
bilder nu.

   

har typ 25 tusen bilder men orkar inte lägga upp :D
haha

     linn å jag badade kevin i
diskhon igår :D

Kommentarer
Postat av: Miranda

Vilket härligt väder ni fick till dopet :D

2009-05-05 @ 22:06:15
URL: http://mirandaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0