Nu så =)

Idag ska jag iväg och handla, även kolla upp lite saker,
ringde soc i jkpg i morse och fick reda på att jag kunde ha
en hyra på 5600 som ensamstående förälder :D phett nice !
Surt då att min ba ligger på 4900 :P

Sökte jobb igår, orkar inte ba gå hemma längre, och orkar verkligen
inte ha soc, Och med tanke på att kevin ska va hos sin pappa
då och då, så kanske man kan fixa nått extra jobb just då !
För jag orkar verkligen inte bara gå hemma längre haha :P

Skruttisen är nu 4 månader +. Och älskar att sitta upp, även om man får hålla i
honom eller fixa stödskydd så tycker han de e himla roligt :P Så de går
frammåt i hans utväcklig, på onsdag ska jag till bvc med =) Gott snack.

22 dagar kvar tills min födelsedag ;P SÅ TRÅKIGT, att jag inte får fira mig i
den nya lägenheten :( inte okej alltså. INTE OKEJ ALLS. Mitten av juni flyttar
jag ju in dit.. tråkigt att vänta :(

Lite bilder.

   
   

tjoho


Kommentarer
Postat av: Mamma Lundberg

Jag vill pussa på honom den lille "godingen" :)



Kramizar till er mamma/mormor

2009-05-12 @ 16:34:51
Postat av: Sandra

Vilken söt liten sak ;)

2009-05-13 @ 01:08:54
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0