Måndag =)

Kom till nässjö idag förmiddag, med blandade känslor, har iaf än så länge
 gått bra, får se hur de slutar med ! Gah vad jag saknat min dator och mina
tangernter :D haha. Df måste jag skriva av mig nu :P
Igår satt jag och petra och myste på hennes ballkong och pratade om livet
och lite annan skit, sjukt skönt, och i morse tog petra med sig kevin ut på en
promenad så jag fick sova lite extra länge, TUSEN TACK GUMMAN <3 de uppskattades
verkligen, är super utvilad idag och verkligen på topp humör =)
Nästa vecka blir de liseberg :D eller ullared kanske, inte bestämt mig, sjukt sugen på
båda ;D

Kevin ligger på fårskinnet och som vanligt vänt sig till mage, livrädd att han ska dunka huvvet in i
soffbordet, så man får ha extra koll nu förtiden, i morse när jag och petra vaknade så låg en liten keppis
med stora ögon och tittade uppåt, på magen, och skrattade, haha, sjukt sött att vakna till de =)

imorgon ska jag fixa lite med folkbokförning och sånt, även ringa och kräva ett möbelbidrag så
fort jag flyttar in i lägenheten, behlver typ säng, matbord, osv..

Gah måste byta blöja på kevin, !!
hej

ps, massa bilder att lägga ut ;)


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag och Maria drog till Gbg idag och skulle gå på liseberg. Men när vi kom dit va de stängt!! så kolla upp så själva karusellerna är öppna o inte bara parken =) hehe. Dumt o göra samma misstag som vi. puss

2009-05-18 @ 23:11:01
URL: http://petragustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0