VANN 80,000

OKej , nyss hände de något nytt för mig,
visste ni att de fanns chat på facebook ?
varje gång jag loggar in så lär jag mig
något nytt :P haha.

Igår vann jag 80,000 på vem vill bli miljonär,
galet bra är jag !!! clodde loosa ju redan på
2000kr frågan, hahaha :D helt utklassad.
Kuggade på frågan innan 100,000, :(
Visste dock inte att jag var så sjukt allmänbildad
som jag är, kanske ska ta å söka till programmet ist för
köra på dvd :P OI OI OI ,,

"vad heter samernas språk?"
a. pojk
b. sojk
c,hojk
d, jojk

Clodde väljer "hojk" hahahaha

KOm i mina gamla byxor som clodde haft,
hon kommer dock inte i dom längre:D haha ,
tro jag ? :P
Men sjukt skönt för mig att jag kom i dom, för
har få par jeans hemma, inte direkt vatt sugen på
köpa kläder när jag var gravid, och först nu som jag
verkar komma i några byxor :D härligt..

Snart ska vi ner till stan och shoppa lite,
nån ny tröjja och en pjamas till min lilla älskling=)
sen handla och sen hem till cloddes mamma,
spela lite vem vill bli miljonär och invänta sällskapet,
den sega ! ta med film, glöm ej !!!

Lassagne idag med, muuuuuums,
helt galen i lassagne, de e sjukt !
typ 5e gången denna veckan som jag
äter de, =) bästa som finns.

nehepp, ska se till att clodde skynda på lite nu
hon e inte snabb idag alltså ...

tjoho

 Spanien/gran canaria 14-20 feb 2008.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe ja jag blir 21:P

Men mena vilket datum man e född :)

21a?? va lustigt de skulle jag också gärna vilja ha

2009-03-21 @ 11:02:25
Postat av: Anonym

I’m moving on

And I’m gonna get stronger now

And nothing will break me down

I will not give in to doubt

Those days are gone

I can be who I wanna be

And start living my life of me

I believe it finally

I’m moving on



nanana :D

2009-03-21 @ 11:45:00
URL: http://linnbertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0