Utmanad nu igen

Blev utmanad av den sötaste sandra :)


Tre jobb jag har haft: Montör,Personlig assistent,Resturang
Tre platser jag har bott på: Cigarren,Torpa,Kålgården
Tre saker jag gillar att se på TV: Vänner, hemska danska mammorna, Roomservice
Tre favoriträtter: Lassagne, Kycklingfile, Tsatziki :D (hur nu de stavas)
Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: Tillsammans med markus och kevin, Utomlands tillsammans med min familj + min mamma, shoppa i stockholm med min mamma :D
Tre personer jag utmanar: Claudia + Linn + Fanny

Kommentarer
Postat av: Sandra, Sebastians mamma

hehe hemska danska mammorna hahah ja ba hmm va e de sen fattade ja att de e ju samma som ja skrev hahaha borde kanske skrivit så me för de är ju värre än värst =P

2009-03-12 @ 16:36:35
URL: http:// sandrasveningsson.blogg.se/
Postat av: Sandra, Sebastians mamma

hehe hemska danska mammorna hahah ja ba hmm va e de sen fattade ja att de e ju samma som ja skrev hahaha borde kanske skrivit så me för de är ju värre än värst =P

2009-03-12 @ 16:36:58
URL: http:// sandrasveningsson.blogg.se/
Postat av: frida andersson (trogen läsare)

vad heter du på efterfesten :)

kram

2009-03-12 @ 20:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0