Torsdag

Markus är inne i jkpg på sitt grejz där
och jag å kevin gick upp för en liten
stund sen (=
I natt somnade kevin i sin babysitter efter
att jag ammat honom och efter typ 10 minuter
så kollade jag ner och såg att han flyttat sig så han
var ba några centimeter ifrån att ramla ner, haha!!
UNGE.. benen och halva magen hängde utanför
TUUUR jag tittade ner. Fast kevin låg och skrattade
så han verkade inte va rädd iaf :P

Måste iväg och handla sen, med lite tur
så kommer linn hem idag så kan jag möta
henne och sen ta hemköp på hemvägen =)

Någon som vet en bra första bil ? en som
man kan ha året runt så man slipper
sno sin mammas röda ford och åka runt
med på vintern !! =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0