Okeej

Nu finns det tre tänkbara lägenheter på gång,
de känns skönt, väntar svar på 2 och har
blivit erbjuden en tredje, men dock så är den tredje
inte spec stor men de kanske skulle kunna gå så länge?
vem vet !

Berättar mer när jag vet mer, och när jag skrivit på
pappret och allt e klart ;)

Igår va de hockey på tvn så klart, hejja !!
Satt vid datorn och hörde när clodde ropade
mål hela tiden haha.
Stackars kevinen som låg å  sov i sin barnvagn
och som blev tvungen att vakna till några gånger:P
För övrigt så sov kevinen mellan ca 14.00 - ca 04.00.
Dock med typ tre avbryt för matning :P
Men såå skönt att han sov på natten med nu och inte bara
på dagen för de har varit väldigt jobbit senaste tre nätterna?

Köpte clips och sydde fast i löshåret igår, orkade dock inte
ha på de, även inhandlat en ny nappflaska som e hur söt
som helst, tog en med hajar. vet inte varför (?) hahaha.

Kevin har även fått en ny pjamas till med tiger, och nallepuh strumpor,
två heffaklumpar (en liten bebis och en stor) av min brorsa, och en
mojäng som låter och rasslar utav mig, och någon grej som skrammlar om
man skakar på den och ha en spegel på baksidan utav mamma.
Som är jätte populär i kevins ögon :D även heffaklumpens snabel är
kul att dra och suga på :P
Åh de börjar bli så kul nu när han börjat ta i grejer och leker,
Han drar mina händer å vill suga på mina fingrar, och typ
gosedjur och sånt e jätte uppskattat nu så han borrar in hela
ansiktet och blundar å myser med dom :P så skönt att
man får lite mer tid för sig själv och blir både piggare och gladare =)

Senare idag ska jag och kevin hem till nässjö, möta upp svensson
på stationen och ta tåget hem,  jag har ju nycklen så han kommer
inte innanför dörren annars :P (surt för han)

nehepp, tjoho

Fortfarande en lång bit kvar, och de kommer bli svårt, inte bara för
mig själv, men jag är redo för att försöka, jag ska ta mig dit, tillsammans
med dig !

Kommentarer
Postat av: jennifer.. *

hej gumman!

har du lyssnat av ditt iq svar? =P

ja ringde dig i fredags, jag var i nässjö & tänkte hejja på dig.. men när jag för en gångs skull kommer ihåg att höra av mig så dissar du mig :D hahha! hoppas allt är bra! PUSSSSSSSS

2009-03-29 @ 09:41:11
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0