mitt i natten ..

Kevin vaknade och var hur pigg som helst
så de är bara till att hålla sig vaken en stund till.
Jonna var förbi nu i kväll och spelade kort med mig
och underhöll oss en bra stund (= hääärligt !
diskuterade om lite allt möjligt.
Visade vårt soltak :D ska glassa många timmar där
uppe i sommar, grejt !

ska bli så jävla skönt att komma igång med körkortet,
äääntligen, hade som mål att ta de när jag fyllde 18 men
ist blev man gravid med världens goaste unge, =) men
nu så !

imorgon ska jag köpa spelet "uno" så kommer nog
jonna hit med och spelar med mig =) om inte de
så får linn offra sig :D haha .

ska dricka cola nu, hejhej

Kommentarer
Postat av: Em

godnatt!

2009-03-05 @ 02:33:41
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: fanny

hahah. yes dude:P we really must:)

2009-03-05 @ 15:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0