Inte smart.

ne, fanny är inte smart alls,
(jag menade ju att du ska börja lägga ut
bilder ditt pucko) :D

Imorgon kväll ska jag å kevin ta tåget till
värnamo och hälsa på mormor tina och
sen senare på kvällen kommer johan, min
bror, om han inte redan kommit när jag kommer.
PÅ fredagen sen ska vi på stan å äta lunch ihop
och titta lite, sen åker jag till jkpg och hälsa på
clodde igen =) spela uno, och så ! grejt !

Sen när jag kommer hem från claudia så ska jag
inte resa mer på väääldigt länge haha :D stackars kevinen !!!

idag köpte jag en polisdräkt till honom som är en pjamas,
och även fotoalbum och lite annat småplock !

på fredag ska jag köpa clips till mitt löshår å
sätta i de =) härligt !

de va nått mer jag skulle skriva men har helt glömt bort de
nu ! damnit.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0