hemma igen

Såå skönt att komma hem till sin trygghet
igen =) Har precis lagat och ätit ungs stekt
lax med potatis =) Linns mammas recept :D
smaskens.

har även spelat kort med linnsson och
ska snart umgås med henne igen, man
får ju liksom passa på när hon e hemma :D
haha

markus är iväg och hämtar ut min parfym nu,
wiiiie :D gick gaaanska så mega fort att beställa
där ifrån, www.parfym.se

Blir säkert en tripp in till jkpg snart igen med =)
shoppaa meera.

Ihelgen ska jag skriva in mig på körskola :D haha.
helt nervös, men de ska jag vel kunna lära mig med.

inte mer att berätta, de va senaste nytt.

hejdå

Kommentarer
Postat av: clodde

hehe kul :) klart du klarar av å köra bil :D

2009-03-03 @ 18:28:57
URL: http://claudiahernandez.blogg.se/
Postat av: Miranda Roos

De kommer gå bra:) Tänk alla andra dårar som tagit körkort någon gång i tiden, kan de så kan du:)

2009-03-03 @ 18:42:33
URL: http://mirandaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0