hellloo måndag

gaaah kom på att jag har tvätttid idag !! wtf.
aja får ner å slänga i de sen ändå..

cassandra är här och imorgon åker vi
in till jkpg med kevin =) äntligen få slingor
och nyklippt hår. ska även köpa clips till
mitt löshår =) gottttt..

filmade kevin igår när han lekte med babygymmet
men vet inte hur man kan lägga ut en film
så den får ni inte se, mohaha :D
vill inte lägga ut han först på youtube, känns så
fel så får skicka på msn om någon vill se=)
typ mamma:D haha

har lagat ungstekt falukorv med hemmagjort
potatismos (= smaskens.. mätta och belåtna
blev vi allihopa iaf..

linnsson den banditen var hemma i nässjö idag i
ba 5 min, känns de som, jag sov :D haha. hade
viljat träffa DIG LINN LUNDBERG, men hon e ju
snabb som en liten ål...

nehepp, lägger ut mer bilder sen, skriver från cassandras
laptop nu å har bilderna i vår dator.

hejhej

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, TVÅ Hela timmar sug på den! :)

2009-03-16 @ 23:22:40
URL: http://linnbertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0