hallo =)

Idag gick jag och kevin upp vid två och var jätte
utvilade =) kevin har börjat sova 6timmars pass
nu, himla skönt (=
Vi givk ut en runda på stan med jonna och sen
gick vi runt sjön och hem igen..
Hittade på lindex sånna fina kläder till kevin nu
inför våren, men vet inte om jag ska våga köpa de
än eftersom de kanske han hinner växa ut innan de
blir så pass varmt ute så han kan ha de. svårt de där ...

linn har lämnat nässjö igen och är på väg in till
jkpg som vanligt, hoppas hon kommer tillbaka sanrt :P

Kevin har börjat uppskatta babygymmet som han fick
av mamma nu, så kul när han sträcker sig efter dom
där som hänger ner, och sprattlar som en liten fisk :D
såå sött. allt är så himla mkt roligare nu med barn än
de var första månaden, (tolka mig rätt nu) de händer nya
grejer hela tiden och han får mer och mer personlighet =)
kul (=

just nu försöker markus lära honom krypa hahaha, lyckat :P

Hittade en bra sida http://www.barntrygghet.se/  kolla de =)

de va allt för stunden..

 

 

Kommentarer
Postat av: linnsson

haha! Å fort ska de gå!

2009-03-04 @ 21:41:30
URL: http://linnbertilsson.blogg.se/
Postat av: caaass

åhh så fin han är lilla kevis!!D = Jag vill träffa><

2009-03-05 @ 12:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0