8e mars

internationella kvinnodagen men även kevins
2månaders dag :P Grattis till mig själv som KVINNA :P (haha)
och grattis till min son ! =)

inatt sov kevin mellan elva och sex, åt, och sen igen mellan
halv sju och tio. VI ÄR CHOCKADE :D sååå duktig min lilla skruttis är.
Vi kom nyss hem från affären, vatt å handlat massa mat (behövdes)
ska strax äta midsommar maten som markus blev helt såld på
när vi fick de utav mamma förra året på midsommar.
fast de är faktiskt riktigt gott =)

ikväll blir de tv och godis =) fick ju inget igår !!!
någon som vet något bra program ?
de nya programmet "wipe out" på femman
börjar ju dock idag, måste se, ska bli kul att se
hon loulou eller va hon hette från idol, ta sig igenom nordens
största hinderbana, eller om de var världens? hmm !

på tisdag ska vi till bvc och träffa barnläkaren,. SKÖNT,
men lite nevös e man varje gång ! Men så som kevin skrattar
jämt så kan de inte va nått större fel på honom haha :D

F*n tror inte jag tåler den där solsprayen, kliar överallt,
tur då att man kletat in hela kroppen med de oxå !!! ÅH.

nehepp de va allt.

puss å kram å hej

ps, ha kommit på hur kul jag börjat tycka de är med hv matcher :D

 funderar på köpa den här, men undra hur länge han kan ha den

Kommentarer
Postat av: sandra,sebbes mammasa

hahaha aa de e skit sött :D GRATTIS TILL KEVIN :D

2009-03-09 @ 01:10:52
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0