Yesaa

Idag kom först soc vid halv två, lagom till kevins pure måltid,
kevin tog skeden själv och började slicka och suga på, soctanten
blev mega imponerad :D Jag med ifs..
Fick reda på lite mer om utredningen och allt ser ljust ut, mer kan
jag inte avslöja här, finns ju personer som har andra åsikter om de hela.

efter de kom johan hem så åkte vi till banken och överförde lite pengar och
sen till a6 och sålde playstation spel :D haha.
Sen hem å åt, och sen stack johan till gymmet =)
Så nu sitter jag här och inväntar att john blund ska komma till kevin =)
Ska laga stuvade makaroner och köttbullar snart ;P johans favorit :D

Imorgon ska jag tydligen träffa massa, råkat boka lite väl mkt, men de
löser sig :D måste träffa mina söta underbara gummor, haha, lol !
Midsommar på fredag blir förmodligen hos johans vän mats, med andra
barnfamiljer, blir lekar och sånt =) super trevligt =)

aja orka inte skriva mer nu, ska ge min son mat sen ska han sova, och sen
ska ja å älsk äta å kolla på film =)

Kevin och min pappa =)





Johan fredriksson, den absolut bästa
<3



Kommentarer
Postat av: Sandra - Sebastians mamma

den bilden va meeega söt hehe

2009-06-16 @ 08:51:35
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0