Torsdag =)

Familjen gick upp vid nio, kom iväg vid tio, åkte ut till barnarp
och johan tvättade sin bil medans kevin sov i vagnen och jag
tittade på, :P sjukt ansträngande.
Efter de åt vi johans goda mat . *host* värmde nått i micron*...
Och sen hem till lägenheten igen.. efter de åkte johan till skolan
och jag och kevin somnade :P haha. sen vaknade vi lagom till att johan
kom hem på lunch så försökte steka pannkakor till han, phett äckliga men
de mättade en stund iaf :P
Strax ska kevin sova, han ligger å drar den feta tigern i svansen i sängen
och vänder sig till mage heela tiden. =)

imorgon ska vi åka ner till min pappa och gå på min kusins student,
sen efter studenten ska vi hem till dom å käka :P goooott, hans mamma
lagar alltid god mat:P åker hem på lördagen igen, shoppa massa möbler då:P
gooott.
sen e allt klart förhoppningsvis =)

tack hej

Kommentarer
Postat av: Tina Lundberg

Å glöm INTE att ni ska svänga inom mig på vägen hem.Jag måste pusssssa Kevin ;) Och krama om er :)

2009-06-11 @ 20:26:28
Postat av: Sandra - Mamma till Sebastian

aa precis , den äckliga jäklen =P

2009-06-11 @ 21:38:05
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0