Söndag =)

En väntad söndag faktiskt, =)

I morse åkte vi och köpte en soffa till lägenheten,
blev super nöjd med den, passar kanon bra =)
lägger ut bilder nån dag när jag fått allt iordning med
möbler så ni få se hur den nya lägenheten ser ut =)
efter de kom johans föräldrar och drack kaffe en snabbis
sen åkte vi ut till västersjön, planerade att gå en promenad
men vädret va inte de bästa, så vi ville inte chansa utan åkte till barnarp
ist och åt hemlagad pizza hos johans föräldrar, mega gott =)
Sen hem igen..

Imorgon kommer socialen hit för andra gången för dom håller på
och göra utredning om vem kevin ska bo hos, och kommer hit en
gång i veckan, Kevins pappa vill självklart ha kevin lika mkt han med,
men kevin är på tok för liten för de, vilket hans pappa vägra acceptera,
så nu är de krig om vart kevin ska bo ! Men om socialen säger att
dom rekomenderar att kevin ska bo si å så mkt hos oss så är det ju bara
att acceptera även om de kommer bli svårt.. Nog om de, ni får veta mer när
de är klart ist =)

I fredags tog min kusin emil studenten, dygnrak var han, och väldigt hes,
har nog lovat varända kusin nu att dom ska få komma upp till jkpg och hälsa
på och gå ut, där dom bor (älmhult) finns de inte mkt till stad haha,
en kusin berättade att han köpte en etta för 15000 :O jag och johan skrattade sönder,
han tyckte att en 3a för 175000 inne i "stan" i älmhult va dyrt, hahaha. Ah herregud,
BÖNDER .. men vi hade väldigt trevligt, pappa, johan och mina tre farbröder + kusin satt
och spelade poker, vilket johan veeerkligen inte förstod sig på efter alla ölen han fick i sig haha.
Fick påminna honom i stort sätt HELA tiden :P nästa år blir de min 20årsdag och pappas 50årsdag
som de blir pokerkväll igen ;P om ja känner min pappas släkt rätt :D

Annars har jag la inte mkt mer att avslöja/berätta här.
tjoho

just de, glöm inte att SATC 4avsnitt är nu kvart över åtta varje söndag på typ trean eller sexan,
gott för kevin somnade precis :P

tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0