okejdåh

Tolv idag fick markus kevin och dom åkte hem till nässjö,
jag och johan åkte ut till hans föräldrar för att klippa gräset men
tydligen så blev de VÄRSTA REGN vädret så de va ju en himla
tur att johan ångra sig när han såg molnen :D phett roligt annars haha.
Åkte till öb och köpte en mopp och hink :P sen till ikea och köpte
ute möbler :D sen hem och lastade av de, sen drog älsk och jag hem =)


 

Imorgon fyller jag år, först ska jag ut till nässjö och hämta mina grejjer och sen
ska johan ta med mig nånstans i sverige, säkerligen till nån sjö haha,
skulle få två alternativ:P SÅ SÖTT. ska bli himla kul =) phett nyfiken e jag,
men han vägra ju säger vart vi ska, ungjävl*n.. haha.

saknar min son :(

bild från balkongen :


Kommentarer
Postat av: miranda

måste ju få komma o hälsa på:) va de en 2:A?pöss

2009-06-03 @ 10:40:43
URL: http://mirandaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0