Hello =)

Idag har jag inte gjort så överdrivet mkt, johan och jag åkte till barnarp
å hälsade på hans föräldrar en sväng, sen förbi val lokalen så johan kunde
skicka in sin röst, och sen vidare till a6 för köpa en dvd. Så nu finns de även
en dvd i lägenheten :D haha. I veckan ska vi köpa hit massa möbler, de som fattas,
och imorgon ska jag till bvc med kevin =) han ska få sina 5månaders sprutor, :(
usch de e såå hemskt. Hoppas han inte blir febrig denna gången lilla älsklingen.

Ska snart iväg till bion, eller om 1½ timme men ändå, ska ba duscha och
fixa håret innan, sen bär de av, ska se terminators nya film :P kul man sett dom
tidigare . eller inte !! men ändå haha.

igår var kock och olle förbi här och kollade på fotbollen, jävla danskarna som vann,
inte okej alltså ! :P

bild från min födelsedag


hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0