Haha.

Jag skrattar sönder, anonyma kommentarer, je !

Anyway, Idag vaknade jag till utav att clodde ringde,
vid halv tio tiden, bestämde oss för att hon skulle komma
hit, ska få med henne ut en runda sen med, måste röra lite
på mig nu :P Livsfarligt att leva med bil ..

Kevin ligger glad som alltid i sin säng och leker och pratar med
sig själv, haha, har på avril lavigne och de verka han uppskatta :D
Min lilla söta älskkkkling.

Sen senare idag ska jag träffa min lilla söta jonnis, tusen år sen,
ska bli görkul =)
Och med lite tur hinner jag med petrus idag med :D

Ikväll ska ja även tvätta, phett kul ..

Nehepp, de va allt än så länge, fått igång internet i min dator nu
så äntligen kan johan få ha sin dator ifred :P haha.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0