gaah lycka

Är så jävla lycklig så de e fan skadligt haha.
Världens snällaste pojkvän och världens snällaste
son, allt funkar så himla bra och jag trvis verkligen hur
mkt som helst. Just nu finns de inga motgångar i mitt liv =)

Idag har vi varit iväg och handlat hem lite grejer till lägenheten,
ikea ab :D och lite annat, köpte tv och matstol till kevin bla..
Han kan sitta i matstolen utan stöd :D duuuktigt =) stoltaste
mamman =) just nu tar kevin en powernap och jag ska strax börja
med lassagnen så de e klart när min älskling kommer hem =)

Har hur mkt bilder som helst som ska läggas upp, men hinner inte
de just nu, kanske ikväll =)

De va allt jag hade att säga, Tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0