Yess..

Då har man börjat komma in i hur de kommer
bli i framtiden och kan bara säga att än så länge
avgudar jag de =) Är så himla underbart..

Har precis ammat kevin och nu ligger han inne
hos pappa markus och sover igen =) han är
verkligen så snäll och kräver så lite för vara nöjd=)
Markus är helt underbar mot honom och hur söt som
helst som pappa, är helt nykär och lycklig igen haha (=

Nu börjar jag få tillbaka min energi och äntligen har
jag slutat gäspa mig igenom timmarna, så skönt !!
Imorgon kommer mamma med massa presenter till
kevin =) hon e heelt tokig och kommer med första tåget
imon haha.. lite gulligt.

hur som helst, än så länge funkar allt bra och vi båda
trivs väldigt bra som föräldrar, speciellt till en sån snäll
och tystlåten son som kevin =) Ända han inte tycker om är
när man ska byta blöja och måste lägga ner honom på
de kalla skötbordet, men annars så är de inte mkt ljud
ifrån honom hihi, Han ligger mest å gnyr i sömnen haha.

Ska ta massa kort idag när de är dagsljus eftersom han
blundar när blixten kommer på kameran. lägger ut
bättre bilder då =)
ska in och hålla min lilla familj sällskap i sängen nu =)
godnatt..


 En timme gammal kevin :P

Kommentarer
Postat av: Maja"kusin"

det borde vara förbjudet att vara så gullig som han är =).

2009-01-10 @ 11:08:42
Postat av: Fiiafiia

Stor Grattis till er & lycka till med allt nu

2009-01-10 @ 14:18:35
URL: http://wadenrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0