Yäpp..

Nu är man ensam igen, haha !
Kevin vaknade och ville  ha mat, sen
somnade han om igen och nu ligger
han inne hos sin kära far och sover,
ska snart in och krypa ner själv men tänkte
kolla på tv lite först. Känns som de var läängesen
man verkligen kollade och inte ba somnade framför haha.
Måste även plocka undan lite och diska/hämta tvätten, hoppas
den är torr nu !!! så irriterande när de inte blir tort, världens sämsta
torkrum ... har ingen aning om när bb hemvården kommer imorgon,
dom skulle ringa så bäst allt är klart innan man somnar..

kevin smilade innan men hann inte ta med de på kort
för givetvis satt minneskortet i datorn !! =( lite surt.

Någon som kan tipsa om bra amningsbh ? EN STOR,
och då menar jag STOR amnings bh:P haha.
Känns som jag har 700g silikon i var tutte!! ryggvärk
inom dom närmsta dagarna kan man ju räkna med,
men sjukt snygga är dom :D hahaha..
Magen är helt annorlunda, känner inte igen mig själv
när jag ser mig i speglen, jag saknar min mage något
fruktansvärt, går och klämmer på den hela tiden, kan
inte fatta att den är borta, bara så där. haha. men ifs så
är de la skönt att den sjunkit ihop så fort =) Måste
dock börja träna magen nu, och hur f*n gör man de,
situps är ju så tråkit, plus att man alltid tappar räkningen !

aja nog om de .. ska fixa här hemma nu så jag hinner få någon
timmes sömn innan lillpojken ska upp och suttatutte igen =)

puss och kram

 gäsp ..

Kommentarer
Postat av: evve

gud va sött han e =)) de har ni gjort bra hehe fint namn också hoppas ja får en flicka så ja slipper härmas haha hoppas allt blir jätte bra o går bra o sånt =) kram

2009-01-11 @ 23:07:03
Postat av: Linda

ohh så söt han är =) Hur känns de nu då o vara mamma?!? .. kram!

2009-01-12 @ 16:13:10
URL: http://lindasvenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0