Yääpp

Inte någon linn så långt ögat kan nå :P haha.
Alltid dyker de upp något =( j*vla vaktmästare..

Denna dagen har verkligen varit pest och pina, så
otroligt tråkig. kollat på vänner maraton på femman
och egentligen inte gjort något annat än de !! Helt trött och
hängig =( Fast jag sovit i tusen år typ...
Jobbiga tider just nu ...

Någon som vet när affärerna öppnar som normalt igen?
nu är de ju helt värdelöst att veta när de är öppet å inte !
Måååste köpa påslakan :P haha..

Till alla er som frågar mig typ 25ggr om dagen,
så är svaret :1. NEJ BEBISEN HAR INTE KOMMIT ÄN,
2. DE GÖR INTE ONT, 3. DET TRYCKER BARA PÅ, 4. JAG HAR
INGA VÄRKAR ÄN..

Inte för vara taskig eller arg men de är såå påfrestande
när alla frågar hela tiden, ingen mer än jag vill la att den ska
komma snart liksom, vill inte bli påmind om att den inte kommit.
Pliis ha överseende med de.. =) Älskar er för att ni bryr er men
de är så jobbigt att behöva bli påmind om de hela tiden..
Jag ringer er när bebisen kommit, thats it =)

Hur som helst, ikväll ska jag inte göra någonting,
bara ta de lugnt och försöka tänka på något annat.
Funderar på ta en promenad senare och få lite frisk
luft =) Men får se vad kvällen säger.. BARA SKIT PÅ TVN..
tur som fan att man kan spela in filmer och ha ett par i listan :P


Godkväll

Kommentarer
Postat av: ponka

har hon kommit än har hon kommit än? :D

2009-01-01 @ 19:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0