snart fem

och markus sover fortfarande, inget sällskap
där inte !! Kevin vaknade nyss och ville ha mat,
kollade på massa inspelade filmer och serier på
boxern, glömde bort att sova själv haha !
Ska snart göra varm oboy och krypa ner i
soffan tillsammans med min son =)

Imorgon ska vi på återbesök på förlossningen,
eftersom kevin då är EN VECKA, och ska göra den
kontrollen.. Shit säger jag bara, redan en vecka sen
jag låg där och härdade ut :P haha. Om tiden ska gå
så här jävla fort kommer man ju inte hinna med kevins
tid som mini bebis =/ helt panik .. Men samtidit så är
det ju så himla mkt nya saker som kommer ske, ist för
att bara ligga å gny haha:P

Idag ska de fotas en maaassa oxå, ligger efter en dag haha.
Ska ha minnen från allt ! känns de som nu :P

Någon som vet om sån bärsele man har tex på magen är bra?
och vilken ålder tidigast man kan använda dom?


Jag funderar på att köpa en sån för de lär va himla smidit när
man till exempel ska tvätta, eller diska.
Kevin vill så gärna titta och vara med på allt, tror de
skulle funka kanon =) för kevins del..

måste ba säga en sak, FAN vad värdelösa "libero new born" är,
på min son iaf,,, Läcker och är allmänt sunkiga.. !
Pampers new norn funkar huuur bra som helst, så i fortsättningen
kommer det ENDAST bli pampers blöjor :P haha
.

Mys och gos nu ..
Ciao

ps, om ni ska kommentera bloggen så skriv vem du är oxå!! helst..

Kommentarer
Postat av: fanny

haha. ja sjuk festlig är hon jue. den sparkar i min mage då. eller imot. haha;P

2009-01-14 @ 11:37:27
Postat av: sandra,sebastians mamma =)

hehe ja sa ju de :P pampers funkade myyyycke bättre på sebbus.. han är snart 6 mån å ha endast läckt 1 enda gång =)

2009-01-14 @ 14:37:28
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Postat av: M

Huggies är bäst, lite billigare än de andra märkerna på vissa ställen med. Babybjörn är den bästa bärselen, bebisen kan sitta både fram och bak. Ganska dyra men man kan hitta dem på second hand med (Vilket jag gjort). Kan användas tidigt!

2009-01-18 @ 16:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0