skruttisen =)

Japp, idag var bb hemvården här och vägde kevin,
även gjorde hörselkontroll och stack honom i handen..
Gaah vad hemskt de var =( Han bara gräät och de tog en
stund tills de var klart =( Fick tårar i ögonen av att se honom
så ledsen, kanske för jag själv hatar stick och skit med..
Markus fick iaf hålla honom för jag klarade inte se på !
kevin hade även gått UPP i vikt, ist för ner som dom flesta
gör i början, lite över 100g =) alla tre blev chockade när
vågen visade de. haha. Men med tanke på hur mkt jag
ammar och så, så kanske de inte är så lustigt trots allt !
Fick även ett bra tips på bröstpump, från apoteket, funkar
super bra, testade innan ! är så överfylld med mjölk så måste
lätta på trycket ibland, dock inte för mkt för då blir de la ba
ännu mer ist :P haha.
ska testa ge bröstmjölk på flaska sen, nyfiken på hur de ska
gå när han är så fäst vid mina bröst.. =)

provkörde barnvagnen bort till apoteket, kevin somnade som en
stock och var helt tyst, haha. såå söt var han =)

Pappa svensson har krypit ner i sängen och kevin ligger som
vanligt på sitt fårskinn i ny blöja och filt. Han stormtrivs där =)
hoppas dock han vaknar snart igen för behöver tömma haha.
Kossan sanna ab ! ye ..

Lite bilder från dagen som varit =)
Puss å kram


 alfons pike´n när bb hemvården kom =)

 Mys med mamma i soffan, ledde till en
tupplur så jag kunde fila/"skrapa" ner hans naglar :P

  inne hos pappa, STORA ÖGON :P

 kevin just nu =) (imorgon lägger jag ut bilder på kevin och markus)


Kommentarer
Postat av: Gunilla å Marita

Hej Sanna



Ett stort Grattis från oss båda två....

Vilken underbar söt liten kille ni har fått

roligt att få se honom på bild

Du måste komma å hälsa på oss när du är här nere så vi får gosa lite med Kevin



Kram Marita å Gunilla

2009-01-12 @ 19:48:46
Postat av: Mamma Lundberg

Kevin är så ljuvlig. En riktig charmis. Kram

2009-01-12 @ 19:57:45
Postat av: linn

fin han e :)

2009-01-12 @ 20:05:45
Postat av: Anonym

Heeej gumms=)

Fina kort på lille Kevin ;)

Förstår att de känns underbart!

aaa joo de har man ju, har ju fler man kan gosa me.. umgås ju väldigt mkt me dom som ha barn ;) ..

ska ja göra =)

pusspuss

2009-01-12 @ 20:28:14
Postat av: clodde

e så glad för din skull :) han e mega tuff hehe

2009-01-13 @ 02:18:57
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

sv: jo, du förstår säkert. vi är inte tillsammans längre och jag ska försöka hitta en lya till mig och lilleman :) hoppas allt är bra med din familj!

2009-01-13 @ 10:17:45
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åååhh, va fin o söt! ^^

Jättesnygg blogg, btw!



Kika gärna in hos mig, om du har tid! Thanx på förhand ♥

2009-01-13 @ 17:56:04
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumms.. går allt bra med Kevin??? :)

2009-01-13 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0