Mitt i natten igen..

Kan inte somna om =/ somnade vid tolv,
kevin låg däckad i soffan vid elva och
sover fortfarande, dock i sängen jämte markus nu =)
Är så glad för han sovit så länge, eller rättaresagt,
sover så länge, få se när han vaknar och är hungrig =)

Idag är kevin 2 veckor :D gah vad tiden springer iväg,
alltid är de något inbokat som gör att dagarna bara
försvinner.. Ganska skönt oxå för skulle vara hur
härligt som helst om kevin hade ett 5-6timmars
långt sovpass om dagen :P hoppas de är på väg att
införas nu :P
Som jag sa till linn igår, jag vill att han ska bli äldre men
inte större, TÄNK om de funkade så, ett tag iaf =)
Vill ha min lilla lilla kevin, men lite rutiner hade vatt soft.

Som jag skrivit innan så kommer bvc idag, och sen elin,
och sen ska vi ut på promenad och handla lite, även
försöka hitta en våg någonstans, såå nyfiken på min
vikt =) sen ikväll blir de vel myspys bara, imorgon blir
de fullt upp eftersom både mamma,pappa och min bror
ska komma (= om nu inget dyker upp emellan.

Ska även posta några kort på kevin till min mormor+morfar
och till markus mormor idag =) min morfar fyller år
på fredag, ingen aning om hur gammal han blir men
något med 7a före iaf =) Även min kusin maja fyller då!
Får inte glömma gratta dom, så linn när du läser detta
kan du ju påminna mig :P haha.

ska krypa ner igen, även om jag inte är spec trött !
puss och godnatt igen

En fråga bara, kan man dricka energidrycker när man
ammar?! som typ powerking eller redbull?


Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du kan dricka de, men inte mer än en :)

2009-01-22 @ 16:10:23
Postat av: sandra , Sebastians mamma

Jag gjorde inte de, tror de flesta jag känner skippat de också =)

2009-01-23 @ 15:43:40
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0