mitt i natten, helt lamt

Eh ja, jag kan verkligen inte sova !!
Sov hela för/eftermiddagen och är fortfarande
superpigg !! Lite dumt eftersom kevin sover sitt långa
pass nu =(

I slutet av denna månaden ska jag lägga hårförlängning,
den omtalande som aldrig blev av, ska äntligen göras :P
hittade ett ställe som kommer hem till en och gör de,
kan vara smidigast med kevin. Helt super och inte alls
dyra priser =) Om jag fattat de rätt..

Om 3 timmar och 20 minuter kan jag börja tvätta :P
allt för tiden ska gå, ska även storstäda idag så de
luktar gott igen (= skurmedeldoften håller inte
speciellt länge..

ska försöka somna nu . en liten stund iaf. hej

Kommentarer
Postat av: liiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnn

du låter min ringklocka va! haha. jag ska ta ur den ur jacket så jag inte hör :D

vart tog din blogg vägen förut? :S den va helt borta

2009-01-21 @ 20:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0