Min son

La oss runt elva som planerat, allihopa.
ammade och tvärsomnade.
Kevin vaknade vid två och ville ha mat igen,
åt sen somnade han om och nu ligger han jämte
markus inne i sängen å sover. jag försökte somna
om med men lyckades inte och därför hamnade jag
här :P

Veckan som kommer , kommer nog bli himmmla
skoj, träffa petra, träffa mamma, och sen kommer bvc
hem till oss och hälsar på och väger kevin =)
sen i helgen kommer pappa och johan som inte
kunde komma denna pga sjukdom =/
Johan min bror, hade tydligen öroninflammation,
och NEJTACK, har inte lust att få de igen, räckte
nyår 06/07, skulle flytta dagen efter och mådde skit.
Kvällen innan trodde ingen ens på mig att jag var
sjuk haha ! så jävla lamt.. fast roade mig på annat
sätt än med alkohol den kvällen iaf :P

imorgon måste jag iväg och posta papprena
om kevins alla namn, fick hem dom papprena
och hans person nr i fredags =) eller om de va
i torsdags kanske *-) hmm ..

Ny resa inplanerad med, tillsammans med min
kära vän petra, göteborg eller likande resemål :P
kevin ska givetvis med han oxå, vill hitta fina pojkkläder
till honom, inte vanliga enfärgade kläder:P

Nehepp, ska fan ta mig försöka somna nu !
tvätta idag sen med..
Pöss

 Kevin nybadad.

 Haha kevin gör något med munnen :P

 Kevin sover

Kommentarer
Postat av: Petra

jag har kommit på att vagnen får inte plats i min bil haha.. jobbigt läge haha

2009-01-18 @ 12:48:36
Postat av: fanny

är de mkt möten man måste på efter man fött eller? låter jobbigt :P haha

2009-01-18 @ 20:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0