Klart

ammande nyss kevin och nu sover han som
en stock igen =) snart vaknar la mr svensson och
vill ha mat oxå haha .. Mina söta pojkar.

Beställde massa kort från "extrafilm.se" tänkte
testa och se hur de fungerar, verkar ganska smidit
iaf, får se hur resultatet blir i veckan, kanske nästa..

Idag (onsdag) ska jag tvätta, och även städa
lägenheten, känns inte som man riktigt ha tid med
de längre, inte lika noga som innan iaf haha !
Men värt ett försök, måste komma ut och röra på
mig lite mer med så de blir säkerligen en promenad
idag med (=

Hela jkpg ska ha bebis, och då menar jag verkligen
HELA jönköping, antingen har alla fått, eller så ska alla
få, grupptryck ?! haha.. Lite kul faktiskt..

Nehepp, ska lägga kevin jämte markus i sängen så
dom kan ligga och gny tillsammans..

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh säg till hur det gick att beställa från

extrafilm. Har tänkt att göra det länge nu

men aldrig blivit av:)



Grattis till bebisen:D

2009-01-15 @ 01:30:13
URL: http://nahtalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0