Jajjemänsan vad seg jag e

Har så mkt att tänka på i huvvet och så
lite utrymme att hinna göra de på så bloggen
blir lindande :D haha..
Har sovit jätte dåligt dom senaste två
nätterna så har inte orkat blogga, när jag inte
tar hand om kevin så sover jag typ !

Dock i natt har han vaknat, ätit och somnat om på
en gång och om de håller i sig så här så kommer jag
nog bli piggare =)

idag ska vi till bvc, ska bli kul å kolla vikten, som alltid.
hoppas han har gått upp över 4 kilo nu =) hans kläder
börja passa bättre och bättre och nu har han stl 56:P
Sist vägde han 3745g, för en vecka sen !
Dock fick vi en sån dryg tid, halv tio ^o) nån som är
pigg iaf. haha. men de blir vel skönt med en liten morgon promenad
samtidit =)

imorgon kommer cloie, och kaanske sover över, ifall markus nu
åker in till jkpg som planerat, annars hoppas jag hon kommer
över dagen iaf =) på lördag sen kommer mamma igen, som
hon tjatar efter kevin, haha, men de ska bli såå kul att träffa henne,
även om hon mest kommer för kevin =D (jag känner dig tina lundberg)
Fick ett fint brev idag med pengar i och på brevet stod de
"Ska bli så kul att träffa kevin. Och att träffa er" haha undra vem hon egentligen
vill träffa. Lite haft bortglömd har man själv blivit :P

Ska ut på stan och leta efter en "min första bok" till kevin,
borde ju finnas på bokia, får hoppas på de !
Även köpa lite fräna pennor och så =)

annars har de inte hänt så mkt senaste dagarna,
ska försöka sova nån timme till innan min älsk ska ha
mat igen (=

Ciao

Förästen, Min son fick namnen "Kevin sebastian Lundberg"
och inte svensson lundberg, (mohahaha) skrev de på
papprena men de kom hem med bara mitt namn :D
kan ju inte påstå att jag gråter över de :P



Kommentarer
Postat av: Peeeeeeeeeeeeeeeetra!

2009-01-29 @ 07:58:17
URL: http://petragustafsson.blogg.se/
Postat av: Peeeeeeeeeeeeeeeetra!

Tjohooo!!

Du borde uppdatera min med bilder på Lilleman! Måste ju ha massa bilder på han! Och hörrö, vi borde ses snart =) ja kan komma te nässjö nån dag så kan vi gå på stan , the big city hehe. Säg till när du orkar och vill.. Miss you and the little man =)

Pussss

2009-01-29 @ 08:00:14
URL: http://petragustafsson.blogg.se/
Postat av: Miranda Roos

vilka fina bilder det blir med skärpa och så! Vad avnvänder du för kamera?puss

2009-01-29 @ 09:06:34
URL: http://mirandaroos.blogg.se/
Postat av: claudia

Moahahah snart kommer jag

2009-01-29 @ 18:15:45
URL: http://claudiahernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0