hejsan

Idag har jag sovit gaaanska så mkt, efter
en jobbig natt, kevin har vaknat typ varannan
timme och viljat ha mat/nappen.
De är dock väldigt mysigt att sova jämte honom =)

Sen har linn och hennes mamma varit på besök
här hos oss och kollat lite på tarzan på tvn haha.
LOL. dom lånade även min söta skruvtilldragare
och lite målarfärg och pänslar. haha.
så vad dom gör nu har jag ingen aning om men
förmodligen något med färg och pänslar :D
skönt att hon äntligen flyttat in !

imorgon ska jag tvätta, förmodligen lite åt linn oxå:P
annars har jag inget planerat, går ju inte planera
så mkt nu för tiden !!
På måndag ska jag dra med mig linn på stan iaf,
fick massa pengar av pappa som present till kevin
eftersom dom inte har så spec mkt butiker där han bor.

snart ska vi bada kevin med, så fort han vaknar ur sin dvala :D
hans tredje bad(= sååå sött.. ska ta mer kort då så
lägger inte ut några än !

puss å kram

Kommentarer
Postat av: fanny

får man inte bada dom mkt i början?

2009-01-25 @ 11:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0