hej =D

Har varit allmänt hängig och trött idag, förmodligen
för jag sovit huur lite som helst, så fort kevin gnyr till
i sömnen så vaknar jag till av ren instinkt..
sov en sväng i morse, hade förberätt en flaska
som markus sen gav kevin när jag sov och han blev hungrig,
så glad för de funkade så bra =) skönt !!

Håller på å tvättar, kevin sover, markus kollar på tv och
nyss åt vi middag =) en sen middag idag..
sandras kyckling låda :P mums !! Dock fan vad kass
man e på göra ris,, går alltid åt pipan..

Plockade ner alla julgrejer innan och satte upp "allround"
prylarna i hemmet, =) Skönt att ha de gjort..

lägger upp lite bilder från dagen, Inte mkt mer att berätta.
Puss

(hoppas kevin vaknar snart så jag kan tömma ett av brösten,
de är väldigt nära EXPLOSION nu haha)

   Kevin i morse
   Pappa markus tröstar kevin
 Jag ammar.. Ser ut som ett freak. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0