haha

Satt å tänkte på vad anita från bb hemvården sa
igår, vi pratade om att kevin var så lugn så sa
hon att efter vad hon kan se så är jag och markus
väldigt lugna i oss själva och därför blir kevin oxå de,
och om jag och markus haft ett högre temprament så
skulle de smitta av sig på kevin..
Jag och markus ba stirrade på varandra när hon sa de,
båda två har världens temprament (förr iaf) och ibland kunde
de sluta lite hur som helst, haha !
men ja vet inte, man kanske ändras på så många olika
sätt när man blir förälder, på sätt man inte riktigt själv
ens märker av utan som andra får påpeka åt än !

Hur som helst.

Magen har gått tillbaka till de vanliga, den är helt
platt igen :S helt chockad, desto mer jag ammar,
desto mer smal blir jag, häärliga tider :P haha !
Ingen träning här inte... Mohaha.
Måste väga mig, såå nyfiken !

idag kommer linn till nässjö för att städa sin lägenhet
innan hon flyttar in, Vi ska även ta en promenad ute och
hon blir den första kompisen som träffar kevin =)  dock på
avstånd och utomhus eftersom hon fortfarande har lite hosta..
ska iaf bli kul att träffa henne igen, även om hon mest är
intresserad av kevin haha..

Nehepp, nu vaknade kevin ur sin dvala..
myspys på G !
Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

Grattis till bebisen=)

2009-01-13 @ 17:50:00
URL: http://hannajkpg.blogg.se/
Postat av: intresserad läsare i jkpg.

Mer bilder av både dig å markus vora roligt:)

Så söt är Kevin , Grattis !!



Uppdatera oftare tack !

2009-01-13 @ 20:30:48
Postat av: Linda

Heej !

Jaaa dom är ju de :P ..kramis

2009-01-13 @ 21:09:32
URL: http://lindasvenningsson.blogg.se/
Postat av: linn

"ntresserad läsare i jkpg." haha? vem är den hemliga beundraren tro.. Kevin e sååå söt och SÅ liten :D nästa gång är jag frisk och då ska vi mysa. jag & kevin alltså, haha. tack för färgen sanna vilken tur att den räckte till halva min kryddhylla! hahaha. psss

2009-01-13 @ 22:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0