godmorgon

Sitter och kollar på zoovillage.com ,
hittade en tröja till markus som han kan
ha här hemma å gå runt i =) Skulle med
vilja ha en sån men får bli någon annan gång..

Runt tolv halv ett plingar clodde på dörren och då
är de stan som gäller, svensson lämnar mig och
kevin själva heeeeela helgen, kommer bli såå ensamt,
ne faktiskt inte för de har ju sanna stryt upp :D

Idag ska jag köpa mjölkersättning för första gången,
tänkte att de kan vara bra å ha hemma, för vissa dagar
är ju lite jobbigare än andra och då behöver man mer sömn,
och eftersom kevin tar flaskan och markus vet hur man gör
så går de ju faktiskt göra så =) tror inte kevin bara vill ha
flaska i framtiden sen så är inte ett dugg orolig (=

funderar på om jag ska dra med mig clodde och storhandla,
hade vatt skönt å ha de gjort, fast ifs så är de ju min och
linns nya syssla :P

 Markus nya tröja.

 jag och kevin. (jag ser ut som ett freak)

fler bilder gick inte lägga ut, än

Kommentarer
Postat av: linn

aa men du lät får följa med mig i vilket fall, även om du handlar innan :P

inte tjuvstarta sanna :O :(

2009-01-30 @ 15:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0