datum

Idag är kevin tre veckor och en dag,
alltså nu är de bara dagar kvar tills han
är en månad, eh hur fort har inte tiden gått då.
Har fortfarande en massa besök kvar i släckten
och ett flertal vänner har inte träffat kevin ännu.
Man hinner ingenting, har fullt upp hela tiden
även om jag inte får nått gjort så är den lilla tiden
jag e vaken, heelt upptagen..

Mamma ringde innan och berättade att hon köpt massa
kläder till mig och kevin =D så snällt. Dock inget till markus
eftersom hon inte e så bra på de haha..
Men de får han utav mig ist så =)

snart e de alla hjärtans dag, hoppas tröjan kommer först
runt då, så kan man ge den i present, kommer den tidigare
så kommer jag vilja ge den på en gång :P
stod dock 3-7dagar så de blir nog nästa vecka nån gång.
inte för smart som beställer dagen innan helg:P

Ikväll blir de la lets dance :P fan va pinsam laila e, hon bjuder
ju på sig själv om man säger så :S visar upp både de ena och
de andra, hmm ^o) stackars bagge !! haha

Förästen så fick kevin båda efternamnen =) kom hem
papper på de idag, så nu är alla glada och nöjda,
förutom jag hahahaha

nehepp måste göra iordning mig nu, för nu sitter clo på
tåget på väg hit.
puss å kram

Sv till Miranda, Kameran är en SANYO VPC-E860 =)

Kommentarer
Postat av: Mamma Lundberg

Markus får till sin mob istället efter som jag INTE får köpa kläder !!! Syns imorgon. Kram

2009-01-30 @ 15:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0