4e dagen

japp, nu sitter hela familjen och väntar
på att anita från bb hemvård ska komma och
mäta,väga kevin =) ska bli intresant å se hur mkt han
gått ner, om han nu har de. senaste dagarna har han ätit
som en häst, haha. Helt crazy kid=)

kom i mina gamla kläder idag, helt stolt, känns såå
skönt, även om de stramar åt lite om magen haha !
man gick ju inte precis ner i vikt under graviditeten,
ska in på åhlens senare och låna en våg å kolla vikten :P

inatt fick jag även testa på att hand pumpa ett bröst,
höll verkligen på att sprängas, så stelt och hårt,
kevin tvär sov så han kunde inte fixa de åt mig:P
Kände mig som en annan ko haha, men kul att
de funkade iaf =) värt att kunna..

nehepp, inte mkt mer att berätta än, snaart
får jag äntligen rulla kevins vagn =)

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0