3e dagen som förälder.

Nu börjar allt få "rutiner" och komma igång.
Kevin är fortfarande super snäll och klagar inte
mycket alls =) Vi är såå stolta.
Igår tog han nappen första gången och idag
fick han sitt första bad, han stormtrivs i vattnet
den lilla fisken, haha. Men guud va han frös när vi tog upp
honom :( helt sorgligt, men de gick ju över ganska fort som
tur är =) Lägger ut bilder sen..
imorgon kommer bb hemvården och hälsar på hos
oss, kollar vikten osv, ska bli kul =) städat inför de
å så. Vi ska även ta med honom ut i barnvagnen för
första gången imorgon, måste ändå ut och köpa en
STOR bh som mina stenhårda pattar kan vila i haha.
Helt sjukt va dom växt, markus är helt chockad :P
Jag med för den delen.. Men ska bli himla kul och inviga
barnvagnen, äntligen :P

Nehepp nu ska jag och kevin kolla på tv, pappa svensson
har lagt sig och vilat från de hårda jobbet som förälder haha.
Men de förtjänar han nu =)

Tjoho


 tröttis.      första badet som pappa håller i.


f*n, kevin hann somna, inte mkt till sällskap ifrån någon
av killarna i mitt liv =) haha..
sådan far, sådan son !!

Kommentarer
Postat av: sandra , Sebastians mamma

Va söt han är sanna :)

2009-01-11 @ 19:17:17
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Postat av: Cassandra

haha, där är dom små knäna som du hatade så fruktansvärt:D haha.. Gud va fin han är. :)

2009-01-12 @ 09:59:47
URL: http://cassandragrunditz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0