tröttt

guuuud va trött jag är..

elva åkte jag och kevin in till jönköping och
mötte upp fanny så gick vi på stan,
köpte en klänning på gina, tror fanny köpte
en lika dan :P lika skor, lika leggings och nu
även lika klänningar :D samma färger å allt ! COOLT.

Efter de vid tre tiden så gick jag bort till min
moster och hennes små barn å tjötade
och som vanligt hamnade kevin i centrum, vilket han
tycker är så kul =)

sprang bort till tåget vid 12 över sex ? nått sånt, och
mötte upp linn på tåget, TUR DE för annars hade jag inte
kommit av tåget med vagnen :P haha.

när jag kom hem hade markus städat och
lagat tacos, MUMS, var vrål hungrig, inte ätit
något mer än en milkshake och en torr fralla
på hela dagen ! heemskt att vara hungrig.

nu sover kevin och melodifestivalen har börjat,
så kvällen är min och markus =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0