tisdagen

idag var jag och kevin en runda på stan
med petra =) Köpte tågbiljetten till alvesta
och en salva till kevins röda rumpa, hur bra
som helst !! plus att den ska funka till typ
såriga bröstvårtor osv, kan va bra att ha hemma =)
Efter en stund så fikade vi på thimons och sen
kollade vi lite inne på kappahl och lindex, Gick
även till team sportia och letade efter puma
skor/tofflor till kevin,tänkte testa om de passade
men dom hade inga i hans storlek :D haha. köpte
raggsockar till honom ist:P hur söta som helst !

Imorgon är de en sån där dryg kläm dag mellan
två roliga dagar. ska spendera den genom att
städa ! tycker inte alls de e lika kul längre som när jag
var gravid :p haha. Men de är dock kul sen när de
är klart och luktar gott i hela lägenheten. Måste även
tvätta imorgon om de finns någon tid ! Hatar stora tvätthögar.
Min moster + kids har fortfarande inte sett lägenheten,
fast vi snart har bott här i ett år :O snacka om att tiden
spruuuungit iväg. helt sjukt !

ska kolla klart på the oc nu ! uppe i sesong 4, woho !
sååå tråkit att marissa dog :( blä.

aja. hej




Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jag saknar sommaren. Yatzy, datorer och cigg i datarummet eller hemma hos oss;P haha. å mys de va

2009-02-11 @ 02:04:19
URL: http://cgrunditz.blogg.se/
Postat av: linn

joo men jag känner mig inte piggare av dom :O tar fortf mina dagliga sova-middag-turer

2009-02-11 @ 11:13:46
URL: http://linnbertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0