Söndag ?!

Som vanligt har man inte koll på
vilken dag de är, mina dagar går ut
på att amma sova äta , amma sova äta..
i stort sätt. Inga rutiner alls, glad att han sover
på nätterna iaf och har sin "vakenperiod" på
för/eftermiddagen, om man inte e ute med vagnen då
för då sover han som en stock då med =)

Ska försöka komma ut en sväng idag, bort å
handla lite mjölk och så, blir vel som vanligtt ett
kilo godis med haha ! ne ska försöka hålla mig ifrån
de ! kanske...

gah vad sugen jag blev på godis ba för de :(

Tror jag har tvätt tid idag, om jag inte minns fel,
behöver bädda rent ! alltid härligast att lägga
sig i en ny bäddad säng =) tycker jag iaf..

lägger upp lite kort på vad som hänt i
veckan, har inte orkat göra de tidigare.
puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0