SOMMAR OCH SOL

Ne knappast , snö och slask.. massa issss... :(
Höll på att slå ihjäl mig innan idag när jag och
markus var ute med kevin en runda på stan.
glashalt, förmodligen så strejkar vel plogmaskinerna !!
arg..

Var borta på hemmakväll och köpte ett kilo
godis som jag ska försöka äta på ikväll, inte så
lätt när kevin vill att man ska gå runt med honom
hela tiden :P haha, Han är såå nyfiken på allt !! Ingen
lugn stund här inte. Han badade innan idag med =) skönt
att ha de gjort, alltid lika rädd för jag ska råka dränka honom :P

lets dance och andra sunk program idag, som jag förstod
innan på radion så är kitty och tjocke karl jan kvar ?!! Vem har dom
som fans då :S trök ..

Väntar  på att linn ska komma ner med min dammsugare !
måste börja städa, innan allt sunk på tvn börja :P
(eller jag menar, om jag haft en tv så hade jag kollat på
allt sunk som finns fanny
.)

En vecka kvar tills alla pengar är på kontot :D härligt !

Puss å kram nu ska jag äta lax och potatis !

Kommentarer
Postat av: sandra , Sebastians mamma

jag har messat dej din bajs men du ha inte svarat :(

2009-02-20 @ 18:10:38
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack babe :D haha ja vet. seg som vanligt . haha . ne men ha inte haft råd, inmte nu heller men vi fick den ju :D

2009-02-20 @ 18:42:14
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

sv: kan & kan. när vi var små skulle man sova på mage för att om barnet ligger på rygg & spyr kan den råka få ner de i lungorna om de inte hinner svälja det! kan ju inte ha gjort så mkt åt det lixom? vi har försöööökt som fan å få han att somna på rygg, men icke!!

2009-02-20 @ 19:14:23
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha

2009-02-21 @ 08:43:00
URL: http://fanno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0