Snart midnatt :P

Kevin är fortfarande vaken, vilket
är ganska bra, för då sover han hela natten sen,
vilket han börjat göra oftare och oftare.
igår sov han mellan nio och halv fyra i morse,
åt och sen somnade han om på en gång igen =)
så skönt. Just nu går markus runt med honom och
försöker få honom att somna. (lyckat)

Min moster var med i lyxfällan idag, som arbetande
på lucas event, alltså hon har inte ekonomiska problem
utan var bara med i bakgrunden typ :P haha !
Märktes att hon inte var ifrån stockholm :D

som sagt, städ och bad imorgon, även tvätt !
såå roligt. ska handla lite med.
så blir en promenad även imon ! härligt.
kanske kan få med mig linnsson !

en frågade mig hur jag kom på linnsson, och
svaret är "parar ihop linn med bertilsson = linnsson"
=) tönt ja vet..

Ciao

Kommentarer
Postat av: linn

haha förstod till och med jag (osmart som jag är) :D japp imorn kan vi ta en promenix

2009-02-20 @ 01:17:50
URL: http://linnbertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0