RUBRIK 090223

Idag har jag och linn vatt på bvc som
vanligt, de lesbiska paret som vi är.
alla verka tro de iaf ! haha. Hon var ju med
mig på förlossningsstudiebesöket å då fick
vi massa fina miner mot oss :P haha.

Kevin hade gått upp till 4910g och var 58cm lång =)
såå duktig är han ! han ligger precis över kurvan och
växer som han ska =)
som vanligt måste han pissa rätt ut när han ligger
där på skötbordet :P

efter bvc gick vi lite på stan, köpte en hårtrimmer till
svensson eftersom han börja likna en tjej med gull lockar :D
kan göra en liiten fläta på honom i nacken nu haha !
BORT ska de !!
köpte även en sån där spray som man sprytar över kroppen å
blir brun =) kan inte använda brunkräm och skit så de får
bli sånt =)

tjafsade inne på nordea med, dom nötterna tog ju mitt
kort i natt :O eeh ! och nej, jag skrev inte fel kod ! haha.
swedbank e såfan mkt bättre (=

Inatt är de bokrean som jag och linn ska försöka
bege oss ut till, beror på om kevin sover då,
springa bort lite snabbt.

Ska börja ge kevin mjölkersättning som sista målet
innan natten, han sover flera timmar mer på de =)
hur skönt som helst, bvc sa att jag fick göra som
jag ville, men att jag helst inte ska sluta med
amningen helt iaf . och de vill jag ju inte heller !

ne nu ska wow nörden spela igen ! LOL :D
 puss å kram hej hejehej hejehej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0