lite kort

Idag var jag och kevin på stan med jonna i
ungefär tre å en halv timme =) var så skönt att komma
ut lite. underbart !! Köpte lite grejer med, en replay
tröja till markus, två tröjor till mig så jag kan börja använda
min väst när jag går ut, en ram, en nalle puh bok till kevin
och även ett par jeans till kevis =)

Imorgon blir de nog mer inköp :P såå kul !
hittat alltid något iaf =)
sen på fredag ska vi ju shoppa vidare i jönköping.
resten av helgen har jag ingen aning om vad som
kommer att ske ! hoppas linnsson är hemma iaf !
fast de är ju bara nått man kan hoppas på, inget man kan
veta i förväg haha ! hokus pokus så är hon tillbaka i jkpg:P

hoppas jonna flyttar hit med, jippie !

Lägger ut lite bilder från dagen =)
puss hej

  

 inköpen idag =)

Kommentarer
Postat av: hanna

jaadu, just min fråga.. hehe.. guuu va söt klump du har!

2009-02-26 @ 00:02:22
URL: http://hannajkpg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0