kvällen den 4e

Idag har jag och kevin sovit mellan
11.00 och 19.00. Behövde bara amma
en gång emellan, såå härligt =) jätte
utvilad. När vi väl gick upp så åt jag och
markus tacos, såå längesen vi gjorde de.
Imorgon kommer linnsson hem så då ska
vi spela monopol som dom två nötter vi är =)
Playtime baby !

I helgen kanske mormor och morfar kommer hit
och träffar kevin =) Ska ringa dom imorgon och
kolla hur de blir. Så få se. På fredag ska vi till
bvc igen, alltid lika spännande. Ska fan ta taxi
dit, orka inte gå. Undra om man få ta taxi med
bilbarnstol.. hmm ! värt att kolla upp..

Nehepp nu vaknar kevin. Puss å kram

 Fråga mig inte vad jag gör ...

Kommentarer
Postat av: cykelexperten

helvete vilka b**bs..

2009-02-04 @ 23:27:00
Postat av: hanna

haha exat=).. bra då e man inte ensam. hon är 4 månader nu, ja jag ammar o ska fortsätta iaf tills hon är 6månader, om de räker med mjölk vill säga.. känner mig som en ko=) har gett henne några smak portioner, mangopure, de va populärt;). haha desamma, ha inte hunnit göra bort mig för dig heller (inte vad ja kommer ihåg iaf). min msn queen[email protected].. tjao=)

2009-02-05 @ 00:50:37
URL: http://hannajkpg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0