Jahapps

ensam vaken , och linnsson e i jkpg :O
bruuudjääävel !! När man behöver henne som mest
så finns hon som minst haha ! Skulle fira kevins
en månads dag (löjligt jag vet) men både han och
sin far har bestämt sig för sova igenom dagen så
så kul var de ! fick äta mina chokladmuffins själv,
dock bra för fler till mig ;) SÅÅ GODA.. hemköps egna
märke. godaste på länge. är för mätt för mat nu, kanske
inte så bra egentligen !

Skriver massa onödigt för så kul e mitt liv idag haha !

i slutet av månaden blir de göteborg, ska bli trevligt att
shoppa lite, hoppas de finns annorlunda butiker, eller
finns gör de ju, men att man hittar dom med:P
Vill hitta en butik som har typ schabloner till väggar
och spray färg och sånt =) ska ju göra om ett rum till
kevins egna (= måste vara sött !

på tisdag kommer petra förmodligen hit, ska
gå en lång promenad och fika =) sen jobbar hon
på eftermiddagen !

på torsdag kommer min moster ina och hennes
två barn emma och kim hit och hälsar på och
sen på fredagen åker jag och kevin själva ner till
pappa, han hämtar oss i alvesta, tar bara 30 min med
x2000 =) helt okej ! får träffa min farmor och faster med
då =) wiie

nehepp , nu ska jag kolla till kevis.
pöss

haha, hittade en lägenhet på blocket som är
perfekt för en student som ska flytta hemmifrån,
inget jobb utan bara studiebidrag !!
http://www.blocket.se/vi/20161534.htm?ca=17_s


Kommentarer
Postat av: clodde

Japp jag klan hjälpa dig nån dag med din blogg hehe :)



jag har börjat fatta lite.. pösss

2009-02-08 @ 18:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0