hejsan allihopa =)

Hade kollat heelt fel på almenackan för
bvc var inte förrän på måndag vi skulle till !
Åh, så tråkit, är så himla nyfiken på kevins vikt =)
Anyway, imorgon kommer mamma så ska vi beställa
hem grillmat :D mums, och sen på fredag vet jag inte riktigt
vad som händer, får se !
Ska iaf bort till hemmakväll och köpa godis :D haha.
Kevin har börjat skratta och le hur mycket som
helst, såå underbart, äntligen säger jag bara !!
vad jag har längtat.

Någon som vet är man kan börja ge kokat vatten?
även om de kanske inte behövs så är jag nyfiken på när.

Ska bli kul nästa fredag med fanny =) köpa hem lite
nytt till lägenheten och till kevin, få se vad som går in i den
stora familjebilen :D haha. ser fram emot de iaf =)

Skrver kanske mer sen, om jag kommer på nått !
pusshej

 en sovande kevin hos min pappa =)

Kommentarer
Postat av: sandra , Sebastians mamma

De kan du ge redan nu. De på bvc säger att de inte behövs när man ammar eller ger ersättning men de gjorde jag ändå. Jag blir fan törstig mellan mina mål då blir bebisar de me ju ;) Ja gav sebbe lite rätt tidigt. lät han smaka lite å så :)

2009-02-18 @ 18:40:08
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0