hEJ MINa vänner =)

Helgen har sett ut så här =)

Ifredags kom claudia shiffer hit och hälsade
på mig och kevin,vi la hårförlängning på mig.
och senare på kvällen kom linn ner med =)
Markus åkte in till jkpg påeftermiddagen och
kom hem idag söndag. Han har haft med sig datorn
så har inte kunnat blogga. Clodde sov över här och
åkte hem lördag förmiddag.

Lördag vid tre kom mamma och tog med mig och kevin ut
på prommenad, vi storhandlade och mös på kvällen,
kevin har börjat sova mycke mer nu så är mkt mer utvilad.
såå härligt. Ska snart krypa ner i sängen med kevis =)
Har lärt mig massa knepsom får han
att somna mkt lättare  som mamma lärde mig.
Toppen.

Idag söndag gick jag å mamma till kvantum och
handlade de vi glömde, som vanligt en massa,
och sen lagade vi massa mat som vi ska frysa in =)
eftersom jag aldrig orkar laga mat längre så är de
gott att ha klart =)
Ikväll blir de mysis med markus och kevis.

Lägger upp lite bilder. tjingeling

   

     (MOHAHA LINN)

Kommentarer
Postat av: linn

tack sanna de va snällt :P

2009-02-01 @ 16:56:07
Postat av: Mamma Lundberg

SUCK !!!! DU ska ju inte sätta ut bilder på mig !!! Haha

Men mysigt hade vi det i helgen. Kram och puss ;)

2009-02-02 @ 16:13:51
Postat av: Lisa. H

Är hon Linn också gravid? =)Vilken vecka isf.?

2009-02-05 @ 10:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0