Hej älskade vänner. dom flesta iaf :P

Ska skicka efter lite kort på kevin och
de senaste som hänt, dags å köpa
ett album för börjar bli väldigt mkt kort nu =)
Såå kul å kolla på sen..

Skickade efter den blå parfymen med britney
spears, säg vad ni vill, men jag tycker den luktar gott :P
Tänkte beställa escada fösrt men den som kom -06
finns ju inte nånstans längre :( såå besviken..
Sen så har ju halva sveriges befolkning escada på sig :P haha
är iaf väldigt nöjd med den !



Har ätit pigelin och godis hela kvällen, mummmms
för pigelin, såå gott verkligen ! gaah ! ska ta en till sen !

Imorgon ska jag in till jönköping eftersom jag försov
mig idag, tuur fanny inte hatade mig för de och gick med på
att ta de imorgon ist =) (TACK)

Kevin ligger och gnäller och vill INTE sova, omöjligt att
få in någon natt rutin med honom haha.
Markus försöker ivrigt få honom trött :P
gulleungar !

Aja skriver och lägegr ut nya bilder imorgon ;)
puss hej


Kommentarer
Postat av: Maja"kusin"

jag har åxå den britney parfymen, har faktiskt vå parfymer med henne =) men gillar den du med beställde mest =).. Men jag har ESCADA(rock'n rio) åxå =). å den är min favorit, dock nästan slut..

2009-02-28 @ 11:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0